0
 x 
Žádné zboží v košíku

Všeobecné obchodní podmínky pro provoz internetové prodejny www.winter-garden.cz

I. Základní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží v internetovém obchodě winter-garden.cz mezi firmou Jiří Zima(dále jen "prodávající") a jejími zákazníky (dále jen "kupující"). Prodávající: Prodávajícím je fyzická osoba Jiří Zima, která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 187 07 947 a registrovaným plátcem DPH s CZ02466112, nabízejícím zboží prostřednictvím internetového obchodu winter-garden.cz. Kupující: Kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., (Občanský zákoník), jakož i předpisy souvisejícími. Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

II. Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod., s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

III. Otevírací doba

Prodejna firmy je na adrese Hollarova 719 Horažďovice 341 01. Otevírací doba e-shopu winter-garden.cz je nonstop, avšak mějte na zřeteli, že vyřizování objednávek spadá pouze na pracovní dny od pondělí do pátku (vyjma státních svátků, které připadají na pracovní dny).

IV. Ceníky

V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceníky pro internetový obchod. Platné ceníky jsou k dispozici na internetovém obchodu. Uvedené ceny jsou včetně DPH.

V . Objednávání – jak nakupovat

5.1. Registrace zákazníka Registrace na www.winter-garden.cz je povinná – bez ní nelze objednávat zboží. Registrace Vám umožní získat slevy v internetovém obchodě winter garden. Poté Vám bude stačit, abyste se jen přihlásili (kolonka klient v pravém horním rohu - zadali jméno, heslo a stiskli tlačítko „přihlásit“) a nemusíte zadávat žádné další údaje, což vám ušetří spoustu času. Registrace se provádí kliknutím na tlačítko „registrace“ (opět kolonka klient v pravém horním rohu), po kterém se Vám zobrazí registrační formulář. Do tohoto formuláře doplníte vaše osobní údaje. Je nutné správně vyplnit všechny povinné údaje (e-mail, heslo, heslo pro kontrolu, číselný kód; dále správně vyplňte Základní údaje a Doručovací údaje – všechny údaje označené červenou hvězdičkou jsou povinné). Při zadání chybných nebo neúplných údajů by Vaše objednávka nemohla být správně a včas vyřízena. V Základních údajích se nachází okénko k zaškrtnutí – dostávat nepravidelně emaily s novinkami – pokud políčko zaškrtnete, budete nepravidelně dostávat newsletter, ve kterém Vás budeme upozorňovat na novinky v našem sortimentu. 5.2. Přihlášení Pokud se rozhodnete provést nákup, je nutné se přihlásit do systému. Zadejte Vaše přihlašovací jméno a heslo (které jste si zvolil při registraci) v pravém horním rohu obrazovky do příslušných polí (klient) a potvrďte kliknutím na tlačítko "přihlásit". Tímto jste přihlášen v systému (zobrazí se vaše jméno – opět v pravém horním rohu) a můžete vkládat vybrané zboží do nákupního košíku. 5.3. Nákup zboží Pro orientaci v katalogu slouží levá lišta s křížky – kliknutím na název kategorie nebo na křížek se rozbalí všechny podkategorie dané sekce. Uprostřed našeho e-shopu se pak ukáží zmenšené náhledy a popisky ke zboží v dané kategorii. Kliknutím na obrázek se Vám zobrazí detailní popisek k vybranému zboží. Pokud se Vám zboží líbí a chcete si je objednat, zadejte do kolonky počet kusů (automaticky se zobrazuje počet jedna) a poté klikněte na ikonku košík, zboží se automatiky vloží do košíku. Chcete-li nadále vybírat a přidávat zboží do košíku, stačí na liště v katalogu kliknout na jinou kategorii a opět přidávat dle libosti. Vybrané zboží se automaticky zobrazuje vpravo v košíku. 5.4. Nákupní košík V předchozím kroku jste vložili zboží do nákupního košíku. V této chvíli ještě není nic závazné. Objednávku můžete kdykoli zrušit. Kliknutím na ikonu "nákupní košík" (černý nápis košík vpravo pod Klientem) se vám zobrazí obsah nákupního košíku. Zde je možné upravovat počty kusů , nebo košík vyprázdnit stisknutím tlačítka "Vyprázdnit". Jakmile máte výběr ukončen a košík obsahuje vámi požadované zboží, klikněte na tlačítko 2 Způsob doručení (přímo nad seznamem věcí z košíku). 5.5. Způsob doručení Českou poštou – Obchodní balík Českou poštou – Obchodní balík na Slovensko DPD po ČR DPD na Slovensko Osobní odběr v kamenném obchodě (viz III. Otevírací doba) Zásilka do zahraničí (mimo Slovensko) Vyberte si způsob doručení. Klikněte na vybrané číslo a pokračujte v objednávce. Potvrzení objednávky – překontrolujte si údaje o doručovací adrese (lze operativně změnit) a přidejte poznámku k objednávce, pokud např. bydlíte v podnájmu a zvonek není na Vaše jméno. Pokračujte červeným tlačítkem sestavit objednávku. Zobrazí se kompletní objednávka včetně všech údajů. Pečlivě překontrolujte a pokud vše souhlasí, stiskněte tlačítko odeslat. V tuto chvíli je objednávka braná jako závazná. 5.6. Balné Běžná cena balného je cca 40,- Kč. Náš internetový obchod balné neúčtuje. 5.7. Systém slev Připravujeme. Očekávané spuštění systému slev září – říjen 2015.

VI. Vrácení zásilky Odstoupení od smlouvy

v případě, že kupující odebral zboží jiným způsobem než osobně v provozovně prodávajícího (bylo mu doručeno přepravní službou). V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží v případě, že zboží objednal jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky: Odeslat dopis (nejlépe e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:........................". Datum a podpis. Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu. Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném obalu, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme vám zboží pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět. Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem a jiné zboží, u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet či složenkou na adresu a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově úhradu poskytnout nelze. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.

VII. Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího: winter garden Jiří Zima Hollarova 719 01,tel.+420 606 291 247, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (do Předmětu zprávy uveďte Reklamace objednaného zboží ze dne dd.mm.rrrr) K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány a písemný popis reklamace, nebylo-li tak učiněno faxem nebo poštou. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prostudujte si vždy a pečlivě návod k používání výrobků. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do sedmi dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení. Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu se prodlužuje na 60 dnů v případě českých dodavatelů. Pokud se reklamované zboží musí zasílat do zahraničí, prodlužuje se reklamační lhůta na 90 dní, o tomto bude zákazník informován. Zákonem stanovená záruka na zboží je 24 měsíců.

VIII. Informace o produktech

Informace o produktech v internetovém obchodu prodávajícího mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného zboží. V případě, že zboží není momentálně skladem, budete do 2 dnů kontaktování e-mailem nebo na Vámi uvedeném telefonu.

IX. Platební podmínky

platba v hotovosti při osobním převzetí zboží platba předem bankovním převodem (na základě potvrzení o odeslání platby, popř. při objevení se platby na našem účtu, Vám bude zboží zasláno), týká se také zásilek do zahraničí, kde přepravní firmy neprovádějí dobírku na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka dopravce) Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

X. Dodací podmínky

osobní odběr zasílání přepravní službou: Zboží je možno kupujícímu zaslat prostřednictvím České pošty nebo DPD. Obvyklá doba dodání zboží či výzvy k převzetí zásilky je do 3 pracovních dnů od převzetí objednávky (vyjma případů, kdy zboží není skladem – budete informováni do 2 dnů e-mailem nebo telefonicky a Vaše objednávka se bude řešit individuálně v závislosti na dohodě). Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., u dopravce zahájit reklamační řízení a kopii zápisu o tom neprodleně zaslat e-mailem či poštou prodávajícímu. Pokud nedojde k zahájení reklamace poškozeného zboží v den převzetí, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok. Česká pošta Aktuální ceníky naleznete na www.cpost.cz. Zásilky po ČR: doručení do druhého dne od převzetí balíku. V případě, že zákazník není přítomen na uvedené adrese, doručovatel nechá výzvu o uložení zásilky na nejbližší pobočce České pošty. Maximální hmotnost zásilky 30 kg. Žádný z rozměrů nesmí přesahovat 240 cm. Zásilky po SR: Maximální hmotnost zásilky 30 kg. Žádný z rozměrů nesmí přesahovat 200 cm. DPD Aktuální ceníky naleznete na www.dpd.cz. Zásilky po ČR: doručení do 18:00 hod. do druhého dne od převzetí zásilky. Zákazník musí být přítomen na adrese, kterou uvedl jako doručovací, po celý den!!! Maximální hmotnost zásilky 50 kg. Délka zásilky nesmí překročit 2 metry. Zásilky na Slovensko: zásilky do Bratislavy se doručují do dvou pracovních dnů. Ostatní místa se zaváží do tří pracovních dnů. Zákazník musí být přítomen na adrese, kterou uvedl jako doručovací, po celý den!!! Maximální hmotnost zásilky 50 kg. Délka zásilky nesmí překročit 2 metry.

XI. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.8.2006. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.